Dzięki zastosowaniu kamer Axis turystyczny gigant Tatry Mountain Resorts skutecznie łączy zapewnianie bezpieczeństwa z działaniami marketingowymi.
Tatry Mountain Resorts to jedna z czołowych spółek turystycznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma zarządza ośrodkami narciarskimi między innymi w Tatrach (Stary Smokowiec, Szczyrbskie Jezioro oraz Tatrzańska Łomnica), Karkonoszach (Szpindlerowy Młyn) i Beskidzie Niskim (Szczyrkowski Ośrodek Narciarski). Firma jest również zarządcą aquaparku Tatralandia przy Litpowskim Mikulaszu w północnej Słowacji oraz wielu innych obiektów turystycznych. Spółka jest notowana na giełdach papierów wartościowych w Warszawie oraz w Bratysławie. W 2018 roku firma osiągnęła zysk netto w wysokości 12,2 mln euro.
Aby jeszcze skuteczniej konkurować na coraz trudniejszym rynku usług turystycznych, przedsiębiorstwo potrzebowało skalowalnego i elastycznego rozwiązania do monitoringu. Z tego względu zdecydowano się na wdrożenie rozwiązań opracowanych przez Canex Connections na bazie technologii Axis.
Bezpieczeństwo i promocja
System kamer ma za zadanie zarówno zapewniać bezpieczeństwo gościom resortu, jak i wspomagać cele marketingowe firmy. Co więcej, kluczowym elementem wdrożenia było wplecenie go w ekosystem wykorzystywanych technologii. Wraz z narzędziami dozoru wizyjnego opracowany został ekosystem digital signage, którego zadaniem było zapewnianie klientom dostępu do aktualnych informacji na temat wydarzeń w obiekcie.
Kolejne wyzwanie stanowiła konieczność zainstalowania kamer działających w różnych warunkach – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków, w różnych temperaturach oraz warunkach oświetleniowych. Z tego względu firma sięgnęła po rozmaite modele, między innymi Axis P5534/-E oraz P1344-E do zastosowania wewnątrz obiektów oraz Axis M3114-VE (-R) – na zewnątrz. Sumarycznie zainstalowano ponad 130 kamer.
Wdrożenie całkowicie spełniło oczekiwania inwestora. Dzięki zastosowaniu rozwiązania opartego na kamerach Axis udało się opracować proste w obsłudze, elastyczne oraz stabilne rozwiązanie, które pozwala zarówno poprawić bezpieczeństwo turystów, jak i skuteczniej docierać do nich z przekazem marketingowym.
– Jakość kamer Axis oraz oprogramowania cWatch pozwala chronić naszą własność przy jednoczesnym budowaniu u klientów zaangażowania w naszą markę i usługi – podkreśla z zadowoleniem Miroslac Kolhanek, IT manager z firmy Tatry Moutain Resorts.
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat wdrożenia? Zastanawia Cię w jaki sposób Twoja firma może skorzystać na kamerach Axis? Pobierz nasze case study!